Super potraviny pro těhotné

  • Banán– obsahuje rozpustnou vlákninu (tzv. Pektin), která na sebe váže tekutiny a je vhodným pomocníkem při nepříjemném průjmu. Doporučuje se i při zažívacích potížích.
  • Borůvky– jsou bohaté na vitamín C, draslík, kyselinu listovou a vlákninu.
  • Brokolice– přidejte ji k těstovinám a získáte vitamín A a C, kyselinu listovou a vápník.
  • Špenát– je zdrojem kyseliny listové a vápníku
  • Lněné semínko– vhodný pomocník na těhotenskou zácpu, babské rady hlásají pít odvar z lněného semínka v posledních týdnech těhotenství, měl by způsobit rychlejší a hladší nástup porodu
  • Jogurt– rychlý zdroj vápníku
  • Losos– omega 3 mastné kyseliny, bílkoviny a vitamíny skupiny B, to vše by vám s vaším pokladem nemělo chybět.
  • Avokádo– kyselina listová, draslík, vitamín C a B. Vhodné do pomazánek. Pozor při výběru na dostatečnou vyzrálost.
  • Mango– vitamín A a C. Zdravé zpestření jídelníčku.
  • Vejce– bílkoviny, aminokyseliny, minerální látky.

O Petra P. 50 Článků
Hyperaktivní maminka s velkou vášní ke knížkám, kafíčkování s kamarádkami a nadšenec pro vše nové.

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.